Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2010 13:41 - До Ментата (И за "България с Любов")
Автор: lubov13 Категория: Поезия   
Прочетен: 937 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 02.07.2010 13:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ухайна билка, аромат разнася
със руска слава те унася!
Завира се в поетски носове
и хули всеки, руското, ако не ще!

То името й много харно
на партията майка вярно! (и на БКП)
Менте жена с метла мете,
промива мъжки умове!

По лични хули всичките жени,
иди, че я стигни - ох, ох от склерозни поетеси ме боли!
И виж й ника ти уви
с увиснали и бабешки гърди,
леткиня някаква виси,
България да слави с руските лъжи!

От блога, копва и краде,
ту снимки, ту пък стихове
на руски сайт за дарове!



Поздрави от Ментата и Вакарелската околия за "България с Любов!"



image
(много суха Мента)



Тагове:   Ментата,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - манталитет и действия !))
03.07.2010 15:04
мен ме тормози с посегателства жече 2 години
Драстично ,че и криманално с кражби от блога ми
и изнасяне мои материали в руски саит под нейно име и Демидови видеа
Сега трябва да заличи първоизтояника на кражбата и с благовестие и понтис са подели егида даизгонят Лидис от блога ! Да не говорим за личните съобщения от нея пускани до съблогери ,които ме коментират .Да не говорим за интригите с Полигор ! Гнусно е и не ми се говори. . .
цитирай
2. анонимен - Ненужна е всяка обида ! Ненужна е всяка измама ! Човек или е човек- или гнида ! Две положения няма . . . Не можеш ме спря да обичам Родината - майката мила
03.07.2010 15:05
Ненужна е всяка обида !
Ненужна е всяка измама !
Човек или е човек- или гнида !
Две положения няма . . .

Не можеш ме спря да обичам
Родината - майката мила !
Във обич и името сричам
Далече - тя дава ми сила ...

Животът ми бурно минава
на север , далече от нея . . .
Единствено право остава
в стих и песен да я възпея .

Ненужна е всякаква злоба
ненужна е сила и власт . . .
Над менe вечно тегне прокоба -
че съм далече от вас . .

LIDIS

19.09.2009

ЗЛОБАТА И КРАЖБАТА ,ЗАВИСТА СА ПРЕОРИТЕТ ЗА ТВОРЦИ ОТ ГРУПАТА НА ПОСОЧЕНАТА . . .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubov13
Категория: Поезия
Прочетен: 157753
Постинги: 97
Коментари: 493
Гласове: 2398
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930