Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2010 00:24 - СЛЕД БЛОГ ИЗТРИВАНЕ , БЛОГЕР ПОДГОТВЯ УБИЙСТВО !!!
Автор: lubov13 Категория: Поезия   
Прочетен: 589 Коментари: 0 Гласове:
-45

Последна промяна: 04.11.2010 09:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Едно мнение на " велик " и " безсрамен" циничен ,болен творец , което не споделям в стиховете и песните му - сам да се хвали , да обижда и заплашва !
Като го слушам и чета - ме хваща яд !
Сещам се за  приказката:
"Умре ромката , дето ме хвалвше ,та сега се хваля сам"
"Различен съм ,"най - добър/а  съм" и "като ми се пее ,
си пея сам, не слушам друг да ми пее !
"
Същата работа !
Чудя се, в този сайт дали на някого му харесва ?
Доставя ли на някого удоволствие с изтриването на блогове , а сега и със заплахи за смърт !

Или сам си се харесва и сам се хвали ,
понеже отрича таланта и скромността на другите??

Често се питам дали в пътя по  блогерската Вселена не погуби той "Ледената кралица" ?
Възможно е - той/тя не обичат"различните", особено талантливите "песнопойции" жените в блога !
Изтрити бяха и други от блога  по пътя  за "славата блогарска" . . .
A ЕТО ТОВА Е ЗАПЛАХА ЧРЕЗ СТИХОВЕТЕ МУ КЪМ ТАЗИ ЧИЙТО БЛОГ ИЗТРИ ПРЕДИ 2 МЕСЕЦА .
image

Лидис имаше намерение да си идва ноември в България  заради рожденият му ден Бяха планували и тя броеше дните казвала ми го е по скайпа лятото.
Не зная дали ще си ходи! Не отговаря на скайпа и телефоните след като Полигор гспот и МОДЕРАЦИЯ
изтриха умишлено за свои кеф блога на Лидис.
Дано не тръгва ! Това е пълна заплаха след  като изтриха с любовника goodbye  блога й плануват и

убиство! Съвсем е възможно тъй като Те пребиха бившият съпруг и още кичат снимките му в модераторските блогове !

Наистина този не е за блога и сайтовете !
Болен е . . .
и престъпник ПОД ПОКРОВИТЕЛСТВОТО НА СВОБОДНИТЕ ПОЕТЕСИ И ТЕХНИТЕ ИЗДАТЕЛИ
КА4АК И ПОНТИС.ПОНТИС И ПОСТИНГ БЕШЕ НАПИСАЛ СМЪРТ НА ЛИДИС !НАВЯРНО ДА УГОДИ НА ПОЕТЕСИТЕ СИ СЛЕД КАТО Я УКРАДОХА И ИЗТРИХА БЛОГА И ЗА ДА ЗАЛИЧАТ СЛЕДИТЕ!

Ето днешният му стих заплаха към Л.

ТОЙ Е "ГРОБАРЯ" НА БЛОГА НА ЛИДИС

Aз  съм гробът ти

 

Аз те чакам със мъдро търпение

 

и се вглеждам замислен в лицето ти.

 

Напоен съм с красиво смирение

 

и усещам как бие сърцето ти.

 

 

 

Аз те виждам как бързаш занякъде

 

и прониквам уверено в брода ти.

 

Хей, приятелю мой, ти позна ли ме?

Да, нали? Прав си. Аз съм тробът ти.

Ето и оплаквачките ,които са наясно ,сондирали мнения по въпроса ,участнички в престъплението Които не подкрепиха петицията ,А ОБСЪЖДАХА С ИНТРИГИ СМЪРТТА НА ЛИДИС
ДАЖЕ И ПРИТЕНЦИИ ИЗЯВИХА ЗА ПОЧТЕННИ УМРЕЛИ БЛОГЕРИ С ПРЕДИМСТВО !!!


ЯВНО НАЯСНО СА КОЙ ПЛАЩА ПОДОБНИ ПОРЪЧКОВИ ИЗТРИВИНАЯ НА БЛОГ И УБИЙТВО НА  БЛОГЕР ! НАВЯРНО ИЗДАТЕЛИТЕ ИМ !
КА4АК ЧОРБАДЖИ И ПОНТИС!

"Ако може, направете малко каренце под блог вълните на първа страница с линкове на починали блогери. Такива, които никога не са обиждали и унижавали хората. Тези блогери, които ще помним само с добро.
Ако нищо друго не може да ни обедини и спре блоговата "война", то нека скръбта и съпричастието го направят...


Из постинг на ФЕЯ С ПОДПИСИТЕ И ГЛАСОВЕТЕ НА МАМАС И СВОБОДНИТЕ ПОЕТЕСИ



Нямам думи от това !!!

Ка4аковите и Понтисовите мутраци да убиват още за наслада на поетесите  си метреси ???

ТРЕВОГАТА МИ Е ОСНОВАТЕЛНА СЛЕД СЛУЧИЛОТО СЕ В БЛОГА И ПРОДЪЛЖАВАЩИТЕ ЗАКАНИ ЗА ГРОБ И СМЪРТ !







Тагове:   планува,


Гласувай:
22



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lubov13
Категория: Поезия
Прочетен: 157728
Постинги: 97
Коментари: 493
Гласове: 2398
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930