Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2010 12:26 - OЧАКВАНЕ ЗА ИЗТРИВАНЕ НА БЛОГА МИ ОТ МОДЕРАЦИЯ
Автор: lubov13 Категория: Поезия   
Прочетен: 2814 Коментари: 19 Гласове:
9

Последна промяна: 20.09.2010 22:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Очаквам  блог модреация да ме изтрие ,а никът ми да  се вее дни наред че се продава !Млада модерорка с настървена злоба да ме изтрие !Като не знае друго!

И МИСЛИ ,ЧЕ НИЕ ПО ЧУЖБИНА НЕ СМЕ  БЪЛГАРИ
И МОЖЕ ДА СЕ ГАВРИ С НАС ДА НИ ТРИЕ ОТ ЗЛОБА И НЕВЕЖЕСТВО  ! С НАСИЛИЕ !ПЪРВОСИГНАЛЕН РАСИЗЪМ ОТ ЗЛОБА И ГЛАДОРИЯ !
ТАКА Е СВИКНАЛА ! НЕ ПОЗНАВА  ДРУГО!

Очаквам  след тази  музика  ,комунистите от блога  и модерация да ме изтрият ,както практикуват .
Очаквам и милиони минуси ! ! !

Моля , не ми се чака дълго  наказанието  на 
"БОГ МОДЕРАЦИЯТА" която самата не е наясно какво е блог и блогване .Наясно е само по навик да трие и да тържествува в злоба  Комунистическа злоба!
Пускам музиката ,заради която Лидис беше изтрита.
Блог Лидис го изтриха комунистическите фенове от модерация с подкрепата на "поетесите" и фенове хакери пазители на блога!
ПОСТА И ИЗТРИВАНЕТО НА БЛОГА МИ Е В ПОДКРЕПА
НА ЛИДИС БЛОГ И В ОТВРАТ ОТ СИСТЕМАТА  В БЛОГА!

ИЗТОЧНИК НА СНИМКИТЕ - lidis.blog.bg
КОЙТО БЕ ИЗТРИТ ЗЛОБНО И УМИШЛЕНО


                                image
image МУЗИКАТА НА ЛИДИС ,ЗАРАДИ КОЯТО  КОМУНЯГИТЕ ОТ БЛОГА Я ИЗТРИХА !





Гласувай:
13


Вълнообразно


1. mun4o59 - Браво!
20.09.2010 12:39
Свободата е висш човешки добродетел! Който лиши друг от някаква свобода е престъпник! Най-страшни са убийците на свободата на словото!
цитирай
2. bachev - Свободата е висш човешки доброд...
20.09.2010 14:20
mun4o59 написа:
Свободата е висш човешки добродетел! Който лиши друг от някаква свобода е престъпник! Най-страшни са убийците на свободата на словото!


Koпирах поста ти , но ме изтриха веднага от модерация !? С което потвърдиха думите ти !
цитирай
3. mun4o59 - СЪЖАЛЯВАМ!
20.09.2010 15:47
Съжалявам, че се оказа права! Бог наказва убийството! Но не бива да чакаме само на Него!
цитирай
4. lubov13 - Съжалявам, че се оказа права! Бог ...
20.09.2010 16:02
mun4o59 написа:
Съжалявам, че се оказа права! Бог наказва убийството! Но не бива да чакаме само на Него!


СОБСТВЕНИКА НА БЛОГ.БГ ОГРАБВА МИЛИОНИ ОТ БАНКИТЕ И БЯГА , А МУТРЕСИ И АНТУРАЖА МУ БЕСНЕЯТ .НО ИМА СТРАСБУРГ! ИМА ПРАВА НА ЧОВЕКА !
ЛЕСНО Е ДА ОГРАБИШ И УБИЕШ ,ТРУДНО Е ДА СЪЗДАДЕШ!
цитирай
5. lubov13 - ТРИЙТЕ !
20.09.2010 16:06
КАКТО ЗАТРИХТЕ БЪЛГАРИЯ ! МОЖЕТЕ ГО ! ТРИЙТЕ !
цитирай
6. toni2 - ЗА ВСЕКИГО ИМА МЯСТО ПОД СЛЪНЦЕТО И В БЛОГА!
20.09.2010 17:36
bachev написа:
Аз също подкрепих идеята за това ,че за всички има място в блога и са излишни такива криворазбрани войни и действия от двете страни.
Подкрепям с постинг да се спре агресията в блога и да се възстанови блогерството на Лидис, която 5 години е била в блога и му е донесла не само печалба на собствениците но и много емоции на съблогерите . Блог lidis липсва на много от нас .


Излишно е да се напомня ползата от блога на Лидис .700 постинга , 300 000 прочита , 7000 коментара , 163 избрали я в любими . ВСИЧКИТЕ МАТЕРИАЛИ НА ЛИДИС СА ЛИЧНО ТВОРЧЕСТВО СНИМКИ И СТИХОВЕ , А НЕ СА КОПИРАНИ !
5 ГОДИНИ С ДУША ВОДЕН БЛОГ ! ЛИДИС ТРЯБВА ДА БЪДЕ ВСРЕД НАС !
А ,КОЙТО НЕ Я ХАРЕСВА , ДА НЕ Я ЧЕТЕ !
цитирай
цитирай
7. hristo27 - Споко, бе! Няма да те изтрият, ако ...
20.09.2010 19:11
Споко, бе! Няма да те изтрият, ако това го направят ще си останат само те и мажоретките им!
цитирай
8. lubov13 - Споко, бе! Няма да те изтрият, ако ...
20.09.2010 19:18
hristo27 написа:
Споко, бе! Няма да те изтрият, ако това го направят ще си останат само те и мажоретките им!
n o da kradnqma kakw

От мен няма какво да се краде- Ни снимки , ни стихове! Лидис я обрулиха яко и затова я изтриха пак те Комуняга краде и заличава следите , като рови и трие.
Не ме е страх! Te си имат чалга предостатъчно !
Поздрави и благодаря за успокоението !
цитирай
9. lubov13 - ЩО ЗА БЛОГ Е ТОЗИ ,КОЙТО С ПОМОЩ НА МОДЕРАТОРИ ИЗТРИ LIDIS???!!!
20.09.2010 21:58
21:35 - magnasilvabulgarica-/gspot, poligor/
цитирай
10. lubov13 - ВЪЛЧА ДВОЙКА - СТИХ НА ЛИДИС
21.09.2010 07:41
ВЪЛЧА ДВОЙКА

В съзвучие със пълната луна
живеем , като вълча двойка
в съюз на мъж и на жена
без брак и светска стойка .

И в унисон със белите платна
на яхта , плаваме в морето
ти моят мъж - аз твоята жена
разкъсваме живота слето . . .

Ей тъй - без паника и мрак ,
че бракът ни е във сърцето
със консунанса на любовен такт
тук на земята и там в небитието .


Вълча двойка е израз , разпространен на севера за незаконно съжителство на мъж и жена продължителен период . Без брак .

това пък е за ревността ти:

Не се мъчи
да ми слагаш окови
Не можеш ме озъпти!
Нима не личи ?
Пред мен са пътища нови
зад мен - фалшиви следи . . .
Не се мъчи в пътя да ме вкараш
ще изгубиш и тази мечта . . .
Трябва само да ме изгаряш
за да бъда с теб на света .

LIDIS
цитирай
11. wcpoetry - Лидис е човек,
21.09.2010 07:55
тва е! Харесвам я!
цитирай
12. lubov13 - тва е! Харесвам я! Много хора от ...
21.09.2010 08:28
wcpoetry написа:
тва е! Харесвам я!


Много хора от блога я харесват ,като точен човек! Благодаря ,ти !
С много надежда очакваме пак да я четем и общуваме с нея.Тя не е заплаха за поетесите , а напротив !

цитирай
13. bachev - Още не са те изтрили ;)
21.09.2010 09:12
Към мен вече "анонимно" отправят заплахи, при спряна функция на анонимни съобщения !! !:(
цитирай
14. lubov13 - Свикнала съм на това със заплахите и псувните
21.09.2010 09:18
bachev написа:
Към мен вече "анонимно" отправят заплахи, при спряна функция на анонимни съобщения !! !:(

Свикнала съм със заплахите , ругатните и псувните на анонимни ,при условие ,че съм ги забранила .Не е сефте!И ази сутрин с лопата ги ринах!
Не се впечатлявай от това и от изкуствените минуси.Очевадно е от къде идват !
цитирай
15. toni2 - Имам въпрос в днешен стих към блог поетическото общество
21.09.2010 09:27
Защо поетите мълчат ?
Във заговор, от страх , от злоба ?
Не носят ли в душите си печат
на милосърдието по природа ?

Дали са изродени техните души,
двулични маски сложили сега
и подиграват се с човешките съдби
а в стиховете си се правят на звезди.

Двулични Нарциси всред нас цъфтят
Увехнали от собствената злоба
поети уж - а нямат до сърцето път
Злобеят и немеят в собствена изгода . . .
Тони2
цитирай
16. lubov13 - Не съм от това тяхното общество
21.09.2010 09:32
toni2 написа:
Защо поетите мълчат ?
Във заговор, от страх , от злоба ?
Не носят ли в душите си печат
на милосърдието по природа ?

Дали са изродени техните души,
двулични маски сложили сега
и подиграват се с човешките съдби
а в стиховете си се правят на звезди.

Двулични Нарциси всред нас цъфтят
Увехнали от собствената злоба
поети уж - а нямат до сърцето път
Злобеят и немеят в собствена изгода . . .
Тони2


Не съм от тяхните общества и секти .Питай ги ! Ти ли написа този стих?
Според мен добре си схванал истината на мълчанието им.Поздрави за стиха!
цитирай
17. lubov13 - отговор за ученият bachev
21.09.2010 12:00
bruno написа:
bachev написа:
анонимен написа:
che mi e mnogo interesno :)


НА УМИШЛЕНОТО УНИЩОЖАВАНЕ БЛОГА НА ЛИДИС И КОМЕНТАР НА "АНОНИМЕН" ПРИ ОПЦИЯ СПРЕНИ АНОНИМНИ ОТ МЕН !!!!!!!!! !
КОЙ МОЖЕ ДА ИМА ДОСТЪП ????????????????


Това е котило на змии и завистници, което с този ник се представя официално, и като неква уличница си вре навсякъде. Всъщност зад ника се крият най-долните и подли същества обитаващи блога. Извратени комплексари с достъп до в чужди пощи и точно те да минуси и правят всички мръсотии. Това са поне две три лица, които винаги са на първа. Никът никита им е параван. Те не дават на никой друг да бъде "известен", ако не е посредствен като тях.

цитирай
18. sunny2 - Благодаря ,Люба ! Писах и при Бачев и при Качака .
21.09.2010 16:50
Лидия има бая повече приятели ,отколкото допуска хакерската модерация .
Тоя факт не понася на някой дребни души . Съблогерите я обичат . При мен гласува бая народ за възстановяване на блога й под посветения постинг . Това, на което сме свидетели напоследък , може да се случи само в български сайт . 156 гласа + при един прочит !? 20 гласа - , а трима прочели. А при Лидис 158 минуса на прочит !? Как стават тия работи , синковци !? Припомням , че зад Лидия , освен така гостоприемната й родна модерация , стои съдебната система на Финландия .,

цитирай
19. lubov13 - Лидия има бая повече приятели, о...
21.09.2010 17:56
sunny2 написа:
Лидия има бая повече приятели ,отколкото допуска хакерската модерация .
Тоя факт не понася на някой дребни души . Съблогерите я обичат . При мен гласува бая народ за възстановяване на блога й под посветения постинг . Това, на което сме свидетели напоследък , може да се случи само в български сайт . 156 гласа + при един прочит !? 20 гласа - , а трима прочели. А при Лидис 158 минуса на прочит !? Как стават тия работи , синковци !? Припомням , че зад Лидия , освен така гостоприемната й родна модерация , стои съдебната система на Финландия .,





ИМА СТРАСБУРГ! ИМА ПРАВА НА ЧОВЕКА !
ЛЕСНО Е ДА ОГРАБИШ И УБИЕШ ,ТРУДНО Е ДА СЪЗДАДЕШ! TO ГЛЕДАЙ САМО МЕТОДИТЕ НА ОТСТРАНЯВАНЕ С КОМАНДИ ,
НА УМИШЛЕНОТО УНИЩОЖАВАНЕ БЛОГА НА ЛИДИС И КОМЕНТАР НА "АНОНИМЕН" ПРИ ОПЦИЯ СПРЕНИ АНОНИМНИ ОТ МЕН !!!!!!!!! !
КОЙ МОЖЕ ДА ИМА ДОСТЪП ????????????????


Това е котило на змии и завистници, което с този ник се представя официално, и като неква уличница си вре навсякъде. Всъщност зад ника се крият най-долните и подли същества обитаващи блога. Извратени комплексари с достъп до в чужди пощи и точно те да минуси и правят всички мръсотии. Това са поне две три лица, които винаги са на първа. Никът никита им е параван. Те не дават на никой друг да бъде "известен", ако не е посредствен като тях.

bruno написа:
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubov13
Категория: Поезия
Прочетен: 157794
Постинги: 97
Коментари: 493
Гласове: 2398
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930